Alweer 4 weekjes hier! - Reisverslag uit Can Picafort, Spanje van Maud Cornelissen - WaarBenJij.nu Alweer 4 weekjes hier! - Reisverslag uit Can Picafort, Spanje van Maud Cornelissen - WaarBenJij.nu

Alweer 4 weekjes hier!

Blijf op de hoogte en volg Maud

27 Augustus 2014 | Spanje, Can Picafort

Hola!
Hier weer een reisverslag vanuit Mallorca. Alweer 4 weken hier, de tijd gaat echt heel snel. En het gaat nog steeds goed hier. Het is hier nog steeds super warm, een weekje is het hier slecht weer geweest met een paar dagen regen. Toen kwamen we ook helemaal doorweekt aan op het werk. Nu is het weer rond de 30 graden, het is dan ook echt totaal niet erg om naar het werk te gaan want daar is tenminste airco.
Ik ga gelukkig ook nooit met tegenzin naar mijn werk, ik vind het echt heel leuk om te doen. Veel masseren en als je 2 sportmassages achter elkaar hebt is soms wel erg zwaar. Maar je hebt wel veel verschillende massages waardoor het werk een beetje afwisselt. Ook heb je soms gezichtsbehandelingen, manicure of pedicure tussendoor. Dat is soms ook wel even fijn om zoiets tussendoor te hebben. Met mijn collega’s kan ik het ook allemaal goed vinden. We zijn in totaal met 7 Nederlanders, 1 werker en 6 stagiares. En 2 Duitse collega’s zij spreken Engels, eerst ging dat bij mij nog een beetje moeizaam maar dit gaat steeds beter!
Ik heb ook al 2 kleine bezoekjes gehad. Fieke Verstegen die was hier een weekje op vakantie in Can Picafort, dus hebben we gezellig een keer wat gedronken. En m’n kapster Willeke was eventjes een morgen langs gekomen, die was ook op vakantie in Mallorca. Dit was wel leuk om even weer mensen uit je eigen omgeving te zien. Gelukkig heb ik nog geen heimwee naar huis, ik heb het hier erg naar mijn zin! Laatst eventjes met thuis geskypt, was wel weer leuk om pap, mam, bart, loes en rob te zien, en bowie natuurlijk!
We zijn al een paar keer uitgeweest hier, 2 keer hier in het dorpje maar dat is niet zo heel leuk. En we zijn ook een keer naar el Arenal geweest. Dit was heel erg leuk! Allemaal Nederlanders die op jongerenvakantie waren. En afgelopen zaterdag zijn we naar Alcudia uitgeweest, dat gaan we nog zeker vaker doen. Verder gaan we ’s avonds wel eens cocktails drinken.
Ik heb hier een tijd waar ik veel ga leren maar ook vooral veel geniet! En een tijd die ik zeker niet meer snel zal vergeten!

Nou dit was me verslagje weer, ik zal een klein beetje warmte naar Nederland opsturen haha
Adios,
Liefs uit Mallorca.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Can Picafort

Stage Mallorca

Recente Reisverslagen:

08 Oktober 2014

De laatste loodjes

21 September 2014

Tijd vliegt voorbij!

27 Augustus 2014

Alweer 4 weekjes hier!

06 Augustus 2014

Eerste weekje!
Maud

Actief sinds 26 Mei 2014
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 2425

Voorgaande reizen:

30 Juli 2014 - 18 Oktober 2014

Stage Mallorca

Landen bezocht: